Wouter:

Ik kan uw hulp goed gebruiken, zowel financieel als in natura. Ten eerste heb ik boeken nodig. Liefst eenvoudige boeken, boeken die geschikt zijn voor de leerlingen (ongeveer 12 tot 16 jaar) van de scholen in Ndiza. Engelstalige kinderboeken, boeken waarvan u denkt dat lezers in Ndiza ze boeiend zullen vinden. Niet alleen literatuur maar ook woordenboeken, encyclopedieen, atlassen, boeken over sterren, flora en fauna, aardrijkskunde en de wereld van vandaag. Ik kom de boeken graag bij u ophalen.

Ook heb ik geld nodig. Voor het transport van boeken vanuit Nederland, het kopen van boeken in Kigali, en om de bibliotheek in te richten.

Ik ben Wouter van Montfort, 19 jaar, Wageninger en zoon van twee ontwikkelingswerkers. Ik wil graag enkele maanden naar Afrika om daar iets nuttigs te doen. De Stichting Samenwerking Wageningen Ndiza geeft me die kans. Samen zijn we bezig om een goed project te formuleren, waarin ik ook kansen creëer voor andere Wageningse jongeren die iets soortgelijks willen doen.

P 4445475tnv Stichting Samenwerking Wageningen Ndiza ovv: schoolbibliotheken